iç ses

aşık memo yine fikinin
doğrusunda ilerliyordu:

Dam peşinde kalmadı dolaşmadığım belde
Hastasıyım damcığın fikim daima elde
Lakin bir kerre dahi dam domaltmış değilim
Hep otuzbir otuzbir, nerde ah fikfik nerde...

Ooof of of... Yürü yürü daşşaklarıma kara sular indi... Biraz oturup dinleneyim...
Eh Memo, sen daha çok yorulursun
Dün yaşa bugün taşa oturursun
Sen de fiksen ya tuttun mu kör gibi
Bilmem ki otuzbirde ne bulursun...
Otuzzsshhh... Hhhrrrrnnn... Hrnzzzzz...

aşık memo'nun
rüyasındaki iç ses:

Memoooooo... Meeemoooooo... Meeemooooo...
Memoooo!.. Gel Memooo!.. Seni bekliyorum!.. Geeeell!..
Hadi gel Memooo... Dosdoğru yoluna devam et... Karşına çıkacağım... Domalt beni Memooo... Domaaalt...
Fik beniii... Fiiikk... Hadi Memooo... Geel... Bak domaldım seni bekliyoruuum... Fik beniii... Fiiik...
Gel fik beni Memooo... Fik beniii...

uyanan aşık memo:
Ha?!..
Hayırır inşallah, pek garip bir rüyaydı...

iç ses:
...gel memooo... fik beniii...

aşık memo:
Hatunun sesi de kulağımdan gitmiyor...

şeftali ağacına çıkmış kız:
Ay çok pardon, bi saniye bakar mısınıız... Ay ben buriya şeftali toplamaya çıkmıştım ama şimdi inemiyoruuum...
Ay acebaa bana yardım eder misiniiiz...


aşık memo:
Edebilirim.

aşık memo'ya sarılıp
sürtünerek inen kız:

Ay bak indiriyorum ayaamı... Tutuyo musuuun... Ay ay ay... Ay sıkı tut aaay!.. Ay ay ay düşüyorum aaay!..
Bak tutuyosun di mi, bırakıyorum kendimi bak... Bak sıkı tut... Bırakıyorum bak...
Ay ohhh... Çok şükür indim şu ağaçtan... Ay sana o kadar müteşekkirim ki... Şeftali yer misin?..


aşık memo:
Yerim.

kız:
Ay hep ezilmiş bunlar... Hah!.. İşte sağlam bi tane!.. Al, tüylü, körpe ve sulu... Alsana... Yoksa tüyünden
huylanır mısın?..


aşık memo:
Sen miydin rüyamda beni çağıran?
"Fik Memo, fik beni" diye bağıran?
Senin mi kafamda yankılanan ses?
"Domalt sok fikini" diyen o nefes?

kız:
Akikkikkikki!.. Akikkikkikki!.. Seni çapkın seni!.. Şeftaliyi görünce aklına hemen damcık geldi di mi!.. Ay vallahi
kimsenin rüyasına felan girmedim ben ama fikeceğini bilsem girerdim... E hadi, fik çok istiyosan...

iç ses:
...memooo... gel memooo... fik beniii... fik beniiii...

aşık memo:
Fikmem seni değilsen
Dilber rüyama giren
Sokmam senin değilse
O ses "Memo sok" diyen...

kız:
Ay fikmiycek misin ayol?.. Aaa... Adama bak gidiyo... Ayol boşuna mı domaldık!..

iç ses:
...fik beni memooo... Fik beniii... gel sok banaaa...

-ormanın içinden gelen sesler- Hırş... hışır hışır... hışırt... gııırç...-
ormanda kaçıp
kulübeye saklanan kız:

Gelme!.. Gelme üstüme!.. Gelmeee!..

aşık memo:
Düşümde göründü domalmış dilber
Yoksa sen misin o dilber cevap ver
Kulağımda sesi "Memo fik beni"
Sensen o seni hemencik fikmeli

kız:
Be- be- ben... Her türlü barraktan kaçıp buralara saklanmışken ne diye kalkıp senin rüyana gireyim!..
Ama... Ama bir gün köşeye sıkışacağımı biliyordum... Demek fikilme günü bugünmüş... Napalım,
mukadderat... Haydi o halde... Hazırım fikilmeye...


iç ses:
...bana gel memooo... fik beniiii... fiiikkk...

kız:
Hadi... Hadi fikmiyo musun?.. Hep bu günü beklemiştim!.. Fiksene hadi!.. Fik!..

aşık memo:
Fikmem seni değilsen
Dilber rüyama giren
Sokmam senin değilse
O ses "Memo sok" diyen...

iç ses:
...gel memooo... gel fik benii... domalt benii...

pencereden bakan kız:
Sen!.. Sen!.. Evet sen!.. Tanıdım seni!.. Evet evet, fikinden tanıdım!.. Çabuk gel buraya!..
Hadi çabuk yukarı gel!.. Sessiz ol, sessiz!.. Abimler duymasın!..
Fikinden tanıdım seni!.. Sen yolunu gözlediğim beyaz fikli prensimsin benim!.. Hadi fik beni!.. Ama sessiz ol,
abimler duymasın. Onlara kalsa nikahsız barrak yok bana. Ama damcık bu, torba değil ki büzesin...


aşık memo:
Uyurken düşüme girdi bir kadın
Fikilsin istermiş meğerse damın
Yoksa barrak isteyen o sen misin?
Kulağıma bir "Fik beni" der misin?..

kız:
Ben kimsenin rüyasına girmedim ama sen yıllardır benim rüyalarıma giriyosun prensim benim!.. Hadi sok!..

aşık memo:
Fikmem seni değilsen
Dilber rüyama giren
Sokmam senin değilse
O ses "Memo sok" diyen...

kız:
Ne!.. Ne ne ne!.. Yani sen şimdi fikmiyecek misin beni!..
Süknettin aabeeey!..
Zorlagir aabeeey!..
Kanırtcan aabeyyy!..
Yetişiiin!.. Fikiyolaaar!.. Bacınızı fikiyolaaar!.. Namus elden gidiyooo!.. Damcık elden gidiyo yetişiiiin!..
Çabuk olun salaklar çabuk!.. Kaçıyo herif!.. Şu tarafa gitti, çabuk!..

abiler:
Fikti mi? Fikti mi?..

kız:
Ne fikecek be! Kolay mı öyle taş büzüklü Kötnur'u domaltmak?!.. Şu taraf, çabuk!..

abiler:
Yakalıyalım ipneyi!..
...Şu tarafa!...
...Yok aabey burda...
Ülen kaçırmıyalım herifi!.. Acele edin!..
...Hadi lan hadi!.. Bu tarafa!.. Hadi!..

mağaradan gelen ses:
...memooo... gel memooo... geeeeel...
...İşte sonunda geldin Memo... Hoş geldin... Burası benim çilehanem... Yıllardır burda fikfikten uzak
yaşıyorum... Bir lokma, bir hırka, bir patlıcanla geçen yıllardan sonra gönül gözüm açıldı... Ve düşümde
seni gördüm... O zaman ben de senin düşüne girip sana göründüm. Kulağında ses oldum seni çağırdam. Çünkü
sen de benim gibi fikfiksiz bir çile içindesin. Dertli damın halinden dertli barrak anlar. Anladım ki senin tek
fikeceğin dam bende, benim tek yiyeceğim fik sende... Hadi Memo... Fik beni...


ufka doğru ilerleyen
aşık memo:

Ben hep peşinden gittim kulağımdaki sesin
"Domalt Memo, sok fiki" diyen ılık nefesin
Fakat fiki sokunca yok olacak ise ses
Sokmayıp o ses ile otuzbir çekmek enfes...

iç ses:
...memooo... gitmeee... fik beniiii... gel memooo... fik beniiii... sok banaaa... memooo... memooooooo...

nisan 2000 > l-manyak sayı 52