atışma

aşık memo:
Aman kızlar can kızlar
Fikime kurban kızlar
Siz domalın ben sokam
Kınalı kötten kızlar

kızlar:
Aman Memo can Memo
Damcığa hayran Memo
Kaldırır da sokmazsın
Barrağı taştan Memo

aşık memo:
Gül saksısı var camda
Al kiremitler damda
Domalmanız yeterli
Köt de fikerim dam da

kızlar:
Kum bırakır geride
Akarken su derede
Dam sulanmış bekliyor
Memo fikin nerede?

aşık memo:
Pazardan aldım biber
Doğradım birer birer
Mor hediyem var size
Domalırsanız eğer

kızlar:
Dağlarda çimen yeşil
Yel eser efil efil
Memo fik bizi diye
Kötleri yaptık sebil

aşık memo:
Gökte yıldız parıldar
Açım, karnım guruldar
Barrağım kedi gibi
Mırıl mırıl mırıldar

kızlar:
Armut aldım pazardan
Korunmalı nazardan
Memo sokmayacaksan
Yala bizi bızırdan

aşık memo:
Hamura çaldım maya
Yağı sürdüm tavaya
Fikim demirden bir kulp
Takayım mor halkaya

kızlar:
Balta keser ağacı
Zordur çıkmak yamacı
Boş kaldı bak damcıklar
Tıka Memo tıkacı

aşık memo:
Kızları domaltmak hoş
Memo, damlara bak coş
Kalkmışken çek otuzbir
Damcığa fik sokmak boş

kızlar:
Memo bizi domalttın
Ama yine aldattın
Fikicem sizi dedin
Kötleri boş bıraktın

ekim 2000 > l-manyak sayı 58