soku hatun, keçi, aşık atışması

soku hatun:

Barraaaa!.. Barrraaaaaak!...
Barrak istiyorum!.. Barraaak!..
Fik istiyorum!.. Fik fik istiyorum!...

aşık memo:
Dur dilber, bir dakika kulak ver bana...

Barrağımın dam arzusu hayli çok
Fakat sana sokmak niyetim hiç yok
O halde bağırıp çağırmak niye
Damcığa barraktan başka bir şey sok

Havuç, hıyar, kabak, belki pırasa
Seç al zerzevattan uzun ne olsa
Kavun karpuz zor da, patlıcan varsa
Zorla çeperleri, olsun karnın tok

Memo der ki dam domaltmak çekici
Dünya fani, fikiş fokuş geçici
Attırmamış barrak her dem çekici
Sert fiki tut elinle her yere sok...

soku hatun:
Beni doğru yola döndürdün, anladım ki ululardan bir
ulusun Memo. Ver o mübarek eteğini öpeyim..

keçi ve köylüler:
-Beeeeh!.. Beeeeeeeh!..
-Dur lan gıpraşma geççü!
-Eyi dut olum!

aşık memo:

Damcık bulamazsan bile fikmeye
Barrak hep eğilimli baş dikmeye
Derim kalkan fiki illa bir yere
Sokmak beyhudedir o'sbir dururken

İstersen keçi fik, ister koala
İstersen git orangutan kovala
Memo der hemen fiki yakala
Hayvan fikmek ne ki, o'sbir dururken

keçi ve köylüler:
-beeee beeee
-Büyüksün Memo, ver o naçizane eteğini öpelim...

bir köylü:
Anladık ki yücelerden bir yücesin, gel dilersen bizim köyün aşıklarıyla
atış Memo... İşte Damzurumlu Damrah ve Kötçeoğlan..

aşıklar:
Damcık ne güzel bir organ
Barrak için sanki yorgan
Herkesler damcığa hayran
Köt fikene şaşırırım
* * *
Kötün çeperleri pek dar
Fiki dört bir yandan kavrar
Herkeste köt arzusu var
Fikmem diyene inanmam
* * *
Köt deliği herkeste var
Fiken kendinkin hatırlar
Her kim fiki kötten sokar
Topluğundan kıllanırım
* * *
İlla ki damcık diyorsun
Köte hiç el etmiyorsun
Sen kötünden korkuyorsun
Sen yoksa gizli top musun?

aşık memo:
Memo der ki damı kötü bırakın
Asıl güce, fikinize bir bakın
Eli halka yapıp barrağa takın
Otuzbir çekerken dam köt farketmez

Memo'yum sebze yemeği sevmezim
Fikim demir lakin dam köt fikmezim
Otuzbirsiz bir gün dahi geçmezim
Kendinkini tutmayan yiğit sayılmaz...

aşıklar:
Büyükmüşsün Memo, bize doğru yolu gösterdin, gerçeği öğrettin.
Artık pîrimizsin, ver öpelim o eteğinden...

aşık memo fikinin doğrusundaki
nice maceralara doğru kanat çırpar:
Köydeki manitaya
Beş on kere kaysaydım
O geniş kâsesini
Ah altıma alsaydım
Oy oy oy...



aralık 1997 > l-manyak sayı 24