Niye?..

Kamışa su yürüyüp fik kalkınca
Sevinmiştim dam fikeceğim diye
Yıllar geçti aradan, nerede damlar?
Paso otuzbir çekiyorum, niye?..

Dam fikmekken arzuladığım tek iş
Tek arzum tumak iken memeyi
Yıllardır tuttuğum meğer fikimmiş
Onu de hep sıvazlıyorum, niye?..

Amanın!.. Benim mi bu önümdeki fik?
Benim mi bu kıllı kıllı daşşaklar?
Bakın! Bakın! Fikim nasıl da dimdik!
Lakin benden başka gören yok, niye?..

Sevgiliyi kuytu yerde domaltıp
Çıplak köte gergin fiki sürtmeden
Sulu dama barrağımı daldırıp
Fikmeden bitecek şu ömür, niye?..

Niye kaldım daşşaklarım ortada?
Niye bana domalmadınız kızlar?
Dam ordaysa aha fik işte burda
Niye girmez bu fik o dama, niye?..

Memo anla artık, sana fikfik yok
Tuttuğun şu fik senin tek dostundur
Dost görünen damdan sana hayır yok
O'sbir duruken damcık tutkusu niye?..

kasım 1999 > l-manyak sayı 47