kukuşka

aşık memo yine
fikinin doğrultusunda ilerliyordu:

Gezerim dünyayı, yollar hep yokuş
Tuttum fiki birkez tutuş o tutuş
O gün bugün tokatlarım ben çavuş
Fik fik artık haram Aşık Memo’ ya
Cay canına, burda bir şehir
varmış. nasıl da görmedim...


bir kadın:
Hey yabancı!..
Uzun yoldan gelmişe benziyorsun yabancı. Herhalde öncelikle bir şeyler yeyip karnını doyurmak istiyorsundur..
Peki yemekten sonra mala vurmak istemez misin? Şööle sana bi sakso çeksem... Sonra analda oraldı derken
sabahı bulsak?..

aşık memo:
Gönül ister seni şurda fikeyim
Damından kötünden ayar edeyim
Kâh eline kâh ağzuna vereyim
Lakin o'sbirciyim ben, sokamam sana

başka bir kadın:
Hey yakışıklı!.. Biliyorum dev memeler istiyosun di mi?.. Hınzır senii.. Beni domaltırken memelerimi
avuçlamanı ben de öyle çok istiyorum ki.. Hadi.. Hadi domalt beni.. Hadiii...

aşık memo:
Kurban olam beyaz memelerine
Domal hele yakınlaşam kötüne
Bakarak gün görmemiş yerlerine
Bir otuzbir patlatam senden yana

başka bir kadın:
Sok!.. Haydi sok!.. Soksana!.. Barrağını hissetmek istiyorum!.. Sok hadiii!!!...

aşık memo:
Dilber domalmış da karşımda durur
Gözlerim damını kötünü görür
Korlaşan barrağım sanırsın erir
Otuzbir çekeyim ben yana yana

kadınlar:
-Hadi, fik beni hadi!..
-Sok bana!..
-Em beni!..
-Yala beni!..


aşık memo:
Memo der ki kızlar gelmen üstüme
Değdirmeyin bana el, bacak, meme
Sözüm geçmeyecek yoksa fikime
Attıracağım siz bakarken bana

kraliçe vajinya:
Belli ki ululardan bir ulusun Memo... Fakat dilersen bir de bizim hikayemizi dinle...

Bundan tam bin yıl önceydi...
O zamanlar bu şehir, yani Kukuşka, kervanların gelip gittiği, varlıklı, cıvıl cıvıl ve mutlu bir şehirdi...
Fakat varlığın getirdiği köt kalkmasından mıdır, mutluluğun getirdiği rahat batmasından mıdır
bilinmez, bir zaman geldi ki kadınlarımız gösterip gösterip vermez oldular...
-Hadi be, bi kerecik sokuyum be..
-Ay ne yapışkan şeymişsin sen..
Domaldık diye sokman mı lazım?!..

-Aşığım sana anyüs!..Deliler gibi aşık!..
-Damcığımdan uzak dur!..
-Bi köt verin... Şu fakire bi köt verin...

Artık kukuşkalı erkekler için sabah akşam otuzbirden başka yapacak şey kalmamıştı... Bir gün şehre bir
yabancı geldi. Ve tabi ki tüm mala vurma çabaları sonuçsuz kaldı..
-Morbash'ın daşşaakları adına!
Ben bu işten çok sıkıldım!
Kimsenin fiklemediği bu adamın bir Morbash rahibi olduğunu nerden bilebilirdik?..
-Eyy tanrılar tanrısı Morbash!..
Lanetin bu şehir üzerine olsun!..
-Ey gafil Kukuşkalılar!.. Erkeklerinizi alıyorum ve
size bin yıllık azap veriyorum!.. Bin yıl sonra
bir şansınız daha var!.. Onu da kullanamazsanız
sonsuza dek barrak yok size!..

Erkekler ortadan yok olunca Morbash'ın laneti tez zamanda üzerimize çöktü. Tüm şehir barraksızlıktan
kıvranmaya başladı..
-Barraaakk!.. Barrraaakkk!...
-Yok mu fikeen!.. Yok mu beni fikeeen!..
Bin yıl boyunca bizi gizleyen ormanın içinde iniltilerimiz yankılandı.. Ve işte bin yıl sonra bize verilen şans
sensin Aşık Memo... İçimizden biri sana fikilmeyi başarırsa üzerimizdeki lanet kalkacak... Ve ben, Kukuşka
Hükümdarı Kraliçe Vajinya, halkımın önünde domalıyor ve bana kanırtman için sana yalvarıyorum!..

aşık memo:
Barrak barrak dedikleri ne ola ?
Biraz kıl tüy, bir kafa, bir de sopa
Al tahtayı biraz yont, fik olur sana
Sonra nerden istersen sok fiki gitsin

Bilin ki barrakta değil keramet
El çabukluğundadır marifet
Hızlı sokup çıkaran o elde hikmet
Sok her hangi bir şeyin sapını gitsin

Memo der ki gamlanma fiksiz kalınca
Bul bir şey pürüzsüz, uzun, kalınca
Önce şöyle derin soluk alınca
Sokuver damcığa, sal soluk gitsin

kadınlar:
-Ne kadar da doğru söylüyor!..
-Eveet, pürüzsüz olmalı!..
-Uzun!
-Hem de kalın!
-Sokalım gitsin!..


kraliçe vajinya:
Ey Kukuşka halkı!.. Artık azaplı günler geride kaldı!.. Şu andan itibaren kırk gün
kırk gece şenlik ilan ediyorum!.. Sopalar sokulsun! Borular döşensin! Tokmaklar vurulsun!..
..Memo, sen de katıl şenliğimize, bize bakıp otuzbir çekersin...
..Memo?.. Neredesin?..


aşık memo:
Memo kaldı barrağıyla başbaşa
Hasta olmuş oturdu herhal taşa
O taşları vurayım şu mor başa
Salla başı ormana attır da gitsin !


şubat 1999 > l-manyak sayı 38